מתחדשים כל השנה עם עינית

עפר גדנקן No Comments on מתחדשים כל השנה עם עינית

רשת האופטיקה המובילה עינית מזמינה אתכם ליהנות ממגוון פתרונות ראייה באיכות הגבוהה ביותר

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עינית, רשת האופטיקה המובילה, מזמינה אתכם ליהנות כל השנה ממיטב המסגרות האיכותיות וממגוון פתרונות ראייה מתקדמים ומותאמים אישית. בסניפי הרשת תוכלו למצוא אופטומטריסטים מנוסים, בדיקות עיניים, אבזור מתקדם, פתרונות ראייה מתקדמים, מסגרות ממיטב המותגים המובילים בעולם ושירותי תיקון ברמה הגבוהה ביותר. עכשיו, כשהקיץ מתחיל, זו הזדמנות למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם וליהנות ממבצע על משקפי שמש עם מרשם אופטי ב-289 ש"ח.

עונת הקיץ כבר בעיצומה וזו הזדמנות למצוא את פתרון הראייה המתאים ביותר עבורכם. ברשת עינית, האופטיקה המובילה, מזמינים אתכם לבחור את הפתרון המועדף עליכם עם חוויית שירות מקצועית ואדיבה. עכשיו, כשהקיץ הלוהט גורם לאנשים להזיע יותר והמשקפיים מחליקים, יש כאלה שמעדיפים לעבור לעדשות מגע. מנגד, יש שמעדיפים דווקא בקיץ ליהנות ממסגרות אופנתיות שלא מתרטבות בגשם ומקשות על הראייה.

לא משנה לאיזה סוג אתם שייכים, כל הפתרונות מחכים לכם בסניפי רשת עינית הפזורים ברחבי הארץ, בהם תוכלו ליהנות גם ממבצע ייחודי על משקפי שמש עם מספר במחיר של 289 ₪ (בכפוף לתנאי המבצע). בסניפי הרשת תוכלו למצוא אופטומטריסטים מנוסים, בדיקות עיניים, אבזור מתקדם, פתרונות ראייה מתקדמים, מסגרות ממיטב המותגים המובילים בעולם ושירותי תיקון ברמה הגבוהה ביותר. הצוות בסניפים ערוך תמיד להגיש לכם את חוויית השירות האולטימטיבית, בדרך לבחירה המועדפת עליכם.

סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות